Oldalak

udv

2012. október 28., vasárnap

Faraszto napok

Eljott a hetvege vegre, de sajnos nagyon gyorsan el is telt. Nagyon elfaradtam mert a multheten hetfo, kedd voltam szabadnapos a heten pedig a hetveget kaptam. Aminek orulok, de igy 10 napot mentem. Es bizony sok munka volt a hotelban. Osszesegeben azert jol telt. Eleg sok minden tortent. Sokat nevettunk Anitaval. Erdekes, hogy amikor nagyon sok a munka, nagy a hajtas es faradtak vagyunk akkor dol belolunk a hulyeseg.
Volt egy meetingem a managerrel. Igazabol en akartam, de jol alakult. Sok mindent sikerult megbeszelnunk, atbeszelnunk, majd meglatjuk mi lesz a vege. Nem akarok semmit elkiabalni.
A hetvege nagyon gyorsan eltelt, foleg, hogy nem erzem magam fenyesen.
A fogyokuraval nem ugy allok ahogy szeretnem, nincs erom elmenni edzeni. Pedig erot kellene venni magamon. Ma is lattam egy tok jo kabatot de nem akarom megvenni a nagyobb meretet, a kisebbet pedig nem tudom vastag pulcsival felvenni. Na majd kitalalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése