Oldalak

udv

2012. szeptember 24., hétfő

Oszi teli fogyokuraverseny

Beneveztem ra, persze nem a nyeremeny miatt hanem magam miatt!
Szeretnem vegre leadni a felesleges kiloimat es itt a csoportban osztonozzuk egymast.
151 lany, no, anyuka, nagymama es egy fiu indult a versenyen. Kivancsi leszek h mennyien maradunk a vegere!
Ma el is mentem edzeni.
15 perc cross trainer 110 kcal
20 perc gyorsgyaloglas 3 perc gyaloglas, 1 perc futas. 170 kcal
Buszke vagyok magamra mert utalok futni es most 5 percet lekuzdottem.
10 perc taposas 797 lepes volt 140 kcal.
Es meg erositogepen 100 hasra, 100 oldalra.
Holnap nem tudok menni mert 3 helyen dolgozok. De szerdan megyek.
Nem eleg odafigyelni az etkezesre muszaj mrllette edzeni is.
Heti 3 szor legalabb jo lenne eljutni edzeni. Sajnos sokszor faradt vok a sok melotol, de karacsonyra elerem a celomat. Legalabbis megkozelitoleg.
84.5 kg rol indulok es 64 kg szeretnek lenni.
Karacsonyra 69 kg. hajra! Hajra! Hajra!

3 megjegyzés:

  1. 3 hét eltelt, mi az eddigi eredmény? Nekem is kellene csatlakoznom hozzád!!! Szintén zenész...

    VálaszTörlés
  2. Mi az eddigi eredmény? Nekem is csatlakoznom kellene hozzád!

    VálaszTörlés
  3. Szia Kriszti!
    A 3 het alatt 4.8 kg ment le. Orulok neki nagyon foleg mert nem volt idom ugy edzeni ahogy szeretnem. Kesobb irok egy bejegyzest ide a blogra, hogy hol talalod a csoportot. Gyere csatlakozz, egyutt sokkal konyebb!

    VálaszTörlés