Oldalak

udv

2011. január 25., kedd

Ez is - az is

Nem surun fog ilyen elofordulni, hogy ket egymast koveto napon fogok irni. Tudjatok az idohiany az oka. Csak szeretnem megkoszonni Zsuzsinak a tegnapi segitseget. Nem vagyok tul jo informatikabol es o segitett tegnap csinositani az oldalt. Ezer koszonet! Biztos lesz meg amiben a segitsegedet fogom kerni!
Tegnap ota nem sok minden tortent. Reggel elmentunk az edzoterembe. Tegnap is voltam ea vasarnap is csak elfelejtettem megemliteni. Peti onnan ment is dolgozni, en pedig hazasetaltam. Elotte meg nezelodtem a kedvenc konyvesboltomban. Olyan sok jo konyv van es ami fontos, hogy sokkal olcsobbak, mint otthon. Voltam a 99p boltban is. Ez olyasmi mint otthon a szaz forintos csak itt tenyleg minden 99 pence kerul. Es vegul ott vettem  egy konyvet. Hihetetlen, hogy annyiba kerul de annyi volt. Es most nagyon sok jo dolog volt, kar, hogy nincs kertunk.
Miutan hazaertem foztem es felvarrtam Peti nadragjat mert hosszu volt a szara. Azt hittem tobbet fogok vele bajlodni, de aranylag gyorsan kesz lett.
Tegnap elfelejtettem irni, hogy mikor reggel mentunk be a varosba elintezni az uj kartyat a telefonba, az egyik lampanal 2 auto a mi savunkban jott. Nem tudom hogy tevedtek el foleg hogy angol rendszamuk volt. Eleg veszelyesen kozlekedtek, az volt a szerencse, hogy a mi savunkban a lampa akkor valtott zoldre. Nagyon rossz egyebkent az angolok kozlekedesi kulturaja. Mennek mint az allat, indexet nem hasznalnak, nem adnak elsobbseget, szornyuek. Mara ennyi, kesobb meg toltok fel az oldalra par dolgot csak most mennem kell takaritani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése