Oldalak

udv

2011. február 1., kedd

Szabadnap -vagy megsem?

Ma szabadnapos vagyok a melohelyen, de itthon annal tobb a tennivalo. Ebredes utan tettunk vettunk itthon majd befizettuk az aktualis lakbert az ugynoksegnel. Megint eltelt egy honap, hihetetlen. Peti utana ment dolgozni en pedig mentem edzeni. Jol el is faradtam es amikor mar alig birom mindig mondom magamnak, csinald csinald mert ezektol az utolso percektol fog kevesebbet mutatni a merleg. Es tenyleg, ha lassan is de mennek le a kilok.
Edzes utan bementem a boltba, hogy a tervezett husleveshez vegyek zoldsegeket. Jol be is vasaroltam es cipelhettem haza gyalog. Ez volt a plusz edzes. Nem akartam venni semmi extrat de voltak jo akciok. Jol bevasaroltam joghurtbol. meg is kostoltam az epres sajttortasat ( ami raadasul light) es nagyon finom.
Utana foztem, mostam, takaritottam es telefonaltam. Felhivtam Szilvi baratnomet akivel meg a szulese ota nem beszeltem. Jo volt hallani a hangjat. Megegyszer gratulalok nektek szepseges pici fiatokhoz! Beszeltem anyuval is es most itt vagyok. Ennyi tortent ma. Viszont tegnap voltam treningen a housekeepingen. Jo volt kicsit mast csinalni de sajnos csak 2 orat tudtam ott lenni. Jovoheten akarok menni egesz napra, remelem lesz ra lehetoseg. Este Alex dolgozott velem es mar mondtam neki, hogy nem fogok vele dolgozni mert rossz es en is az leszek. Tegnap is ugy nevettunk hogy folyt a konnyunk. Felvettem egy uszosapkat meg egy uszoszemuveget es ugy mentem ki hozza a recepciora. Majdnem beesett az asztal ala ugy nevetett. De ez igy nem vicces, ezt latni kell. Tegnap tesom kuldott smst, hogy meg van az iskolai ballagas idopontja ami sajnos nekunk nem tul kedvezo junius 11. Nem is tudom meg hogyan lesz, de lehet nem tudunk hazamenni. :-(
Es itt is szeretnek Nagyon Boldog Szuletesnapot kivanni baratnomnek aki egyben az unokahugom is. Nagyon Boldog Szuletesnapot Tincsike!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése