Oldalak

udv

2011. február 11., péntek

Nehany rossz nap

Nem jutottam ide jo par napja, de nem is igazan tortent semmi, kiveve az utobbi par napot. Volt egy kis nezetelteresunk idehaza, amit remelhetoleg sikerult megbeszelni. Aztan noverem kerult korhazba, muteni kell -ett gerinc servvel. Miert is menne minden egyszeruen a mi csaladunkban. Sajnos mar jo par eve fajt a dereka, hata de az elmult idoszakban ugy erezte, hogy lezsibbadt a laba. Eppen aktualis volt az orvosnal kapott idopont aki azt mondta, hogy amit o zsibbadasnak erez az mar kezdeti benulas, es nincs valasztasa csak a mutet. Szerdan kapott is egy hirtelen telefont, hogy van ures agy a korhazban es csutortokon mutet. Es tegnap megsem volt mutet, mert mar elaltattak szegenyt, lecsepegett az infuzio es amikor felebredt kozoltek vele, hogy a mutet elmaradt mert balesetes serulteket hoztak es azokat kellett muteni. De ma tul esett rajta. Beszeltem anyuval es a gyerekekkel skype on es jol van de faj neki, ami termeszetes. Mondtam neki mutet elott, hogy vigyazzon nehogy egy kukit operaljanak ra, vagy egy kunkori malac farkat a hatara. Biztos hosszu lesz a labadozas de utana majd jobb lesz neki. Ez meg egy eskuvoi kep amin o is rajta van, es azota milyen sokat nott a haja.





Ezt leszamitva nem sok minden tortent. A heten vegre delelottos muszakban dolgoztam, es a jovoheten is igy fogok. Nem hiaba jartattam a szamat. A kovetkezo lepeskent azt kell elernem, hogy hetvegen is legyek szabad neha. Na de majd aprankent. Es akartam feltolteni kepeket az angliai angol barataimrol is de az iphone on vannak a kepek es nem talalom a kabelt. Na majd legkozelebb. Ugyis lesz Alex szulinapja es majd a melohelyen csinalok par kepet.
Es talaltam jo dolgokat a blogra de nem volt idom szepitgetni, es most sincs mert kell mennem hajat mosni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése