Oldalak

udv

2011. január 12., szerda

Ujev elso napjai

Azert azt gondoltam, hogy ennel kicsit tobb idom lesz az irasra, de sebaj, majd eljon az az ido is.

Valtozatlanul telnek a napok. Munka, munka, munka. Peti valtott neki adodott lehetoseg, de en meg maradtam a hotelban. Ahhoz kepest, hogy az elejen mennyire nem szerettem mostanra eleg jol elvagyok. Foleg azt szeretem ha egy beosztasban vagyok Helennel es Alex xel. Veluk jol elbeszelgetek es ha valamit nem tudok akkor toluk batran megkerdezem. Neha jot nevetnek rajtam amikor nem tudok kimondani egy egy szot, mint a tuzoltokeszulek angolul fire extinguisher. Ok meg mindig kerdezik magyarul es en meg ezen nevetek, es ok is magukon. A masik egyszer beszelgettem Alex xal a vezetesrol. Mondtam, hogy Peti nem szeret este vezetni mert kontaklencseje van, meg szemuvege. Es nem azt mondtam hogy szemuveg eye glasses hanem uvegszem glass eye. Ezt azota is emlegeti. Szoval elvagyok. Helen mar mondta is, hogy menjunk el egyik nap harman valahova kajalni. Csak ahhoz egyszerre kell szabadnaposnak lenni.
Hetfon kezdtem el irni es mar szerda van. Hihetetlen, hogy semmire nincs idom. Olyan gyorsan elrepul a szabadnap, hogy hihetetlen. Reggel takaritassal kezdtem, majd mikor ment Peti dolgozni mentem vele a gym ig, igy csak haz fele kellett setalni. Edzes utan az is eleg volt 20 perc seta az esoben. Masfel orat edzettem es jol el is faradtam de ez a cel. Januar 1 ota szigorun dieta es edzes. Muszaj leadnunk a felszedett kilokat. En nagyon elszant vagyok. Peti azert neha hozzanyul egy kekszhez vagy egy pici csokihoz. Pedig ot is szoritja a nadragja. En 20 kg ot szeretnek fogyni majus vegere o meg 10 kg ot nyarra.
Holnap reggel jon a landlord valami szerelovel es elkezdik orvosolni a lakas problemait. Remelem eloszor a futest csinaljak meg, de remelhetoleg az ajtora is sor kerul. Hihetetlen az is, hogy a furdokad alol hogy folyik a viz. Naponta kell cserelnem az odarakott torolkozot. Es valamelyik nap megis kifolyt a viz es pont ott volt a futotest es a zsinor ott allt a vizben. Meg jo hogy egyikonket sem razta meg az aram.
Emlitest teszek a karacsonyi csomagokrol is.  Egyszerre adtunk fel 4 csomagot ugyanazon a postan es 4 kulonbozo idopontban ert haza.  Es ami kulon rohejes, hogy ahova 2 csomag ment az sem egy idoben ert oda, hanem egy het kulonbseggel. De szerencsere vegul mindenhova odaert.
Itt ma nagyon jo ido volt az esot leszamitva 10 fok.  Mara ismet ennyi idom volt, majd jovok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése