Oldalak

udv

2011. szeptember 11., vasárnap

Faraszto munkaval telt napok

Vege a hetnek, ami nem is baj. A baj csak az, hogy a szabadnapnak is vege. Jol elfaradtam a heten es a jovohet sem lesz kulonb. Tegnap is dolgoztam aminek azert orulok is mert plusz penz, de igy csak a mai napom maradt pihenesre, ami viszont az itthoni teendok elvegzesevel telt. De sebaj. A heten neztem masodallast, de nem tul sok lehetoseg van ami nekem megfelelne, mert a fo munkam 8-5 ig tart, ezert vagy elotte tudok valamit csinalni vagy utana. Az utanaval az a gond, hogy sok melo 5 - van 6 ig, 7 ig de ez nekem nem jo. Volt egy a heten ami reggel lett volna 6-7.45 ig es raadasul tok kozel a melohelyemhez igy odaertem volna 8 ra de betelt gyorsan. Pedig nem sokkal a hirdetes megjelenese utan mar telefonaltam is. El is voltam keseredve de aztan tortent egy jo dolog. Penteken kaptunk egy uj lakast amit most vett at a ceg a tulajdonostol es azt kellett takaritani. A pasi kollegak bementek a haz recepciojara parkolo tablaert mi meg a kolleganommel ultunk az auto szelen amikor a hazbol kijott egy pasi es megkerdezte, hogy takaritunk? Mondom igen. Mondja neki kellene takaritas. Mondom a ceg nevet, hogy kerdezze meg, biztos lehet rola szo. Mondja neki most kellene es keszpenzben ki is fizeti. Mondom mi most 5 ig dolgozunk. De o mondja nezzuk meg a lakast nem nagy csak studio. Kerdezem kolleganomet hogy mit gondol? Nem tudta, mondom akkor en akarom. Akkor o is. Megneztuk gyorsan es a pasi mondta, hogy nem lesz otthon de nyitva hagyja az ajtot es oda is adta a penzt. Kerdezte eleg lesz? Kerdeztem, hogy minden heten kell jonni vagy csak most? Mondja minden heten. Mondtam most eleg aztan meglatjuk, mennyi idot toltunk ott es beszelunk. Kitakaritottunk es eljottunk haza. Hogy a jovoheten hiv e, hogy menjunk majd kiderul.
Munka utan gyorsan jottem haza, furdes es ekmentem Petivel egy koncertre ami nekem kicsit kemeny volt de legalabb addig is egyutt voltunk. Firewind volt a banda. Jo keson lett vege, utana meg gyors vettunk egy kebabot es jottunk haza. Reggel persze nem tetszett nekem a felkeles, de eltelt a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése