Oldalak

udv

2011. november 13., vasárnap

Nem is tudom mirol akartam irni

Sajnos nem jutok ide annyit amennyit szeretnek. A hetem nagyon huzos volt, sok volt  amunka es az elinteznivalo is. Igy a heten az edzoterembe se jutottam el es igy lesz ez szerintem a jovoheten is. Majd szabadsag utan ujra nekiallok. Tegnap egyutt voltunk szabadok Petivel ami ritka alkalom. Pihentunk, foztunk finom huslevest es rakottkelt. Ma meg takaritottam. Lemostam a fuggonyoket, agynemut huztam, furdot takaritottam, porszivoztam, felmostam. Jol el is telt a nap. Tegnap voltunk egy masik varosban mert aukcion nyertem egy Fisher Price Hop n Pop szeket amit megtartunk, ezzel is jelezve az utanpotlasnak, hogy jo lenne ha megerkezne. Olyan jopofa a szek es 1 fontert nyertem meg. Annyi mindenrol akartam irni a heten de mostmar nemtudom. Megprobalok majd estenkent idejutni.
Ma van Szilvi baratnom nevnapja! Hivtam telefonon de megegyszer Nagyon Sok Boldog Szilvia napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése