Oldalak

udv

2016. június 26., vasárnap

Forever Clean9

Mar tobb, mint 2 honapja, hogy megcsinaltam a 9 napos kurat. Mint mar korabban irtam en nem vagyok teljesen elegedett az eredmennyel de tobben is mondtak, hogy ez egy atlagos eredmeny.
Ujra meg fogom csinalni osszel, annak ellenere, hogy a Clean9 utan nem tudtam vissza allni a dietamra amit elotte olyan jol tartottam. 
Ez miatt merges is vagyok, legfokeppen magamra. 
Ezert legkozelebb en ebedre figom megenni az eloirt mennyiseget es vacsorara marad a shake. 
Ugyanis vacsorara csak gyumolcsot ettem es ugy vettem eszre, hogy az bevalt nekem. 
Megvarom, hogy visszajojjunk szabadsagrol es utana ujra neki kezdek. Adok magamnak par hetet, hogy ne egybol a sok zaba utan jojjon a clean 9. 
Es most ha torik ha szakad vegigvfogom csinalni es leadom a felesleges plusz kilokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése