Oldalak

udv

2012. május 30., szerda

Elmaradas

Mar 3 hete nem irtam, de egyszeruen nem jutok ide. Nincs idom es erom se. Ott hagytam abba, hogy majd irok a hotelrol. Nagyon szep helyen van. Az erdo szelen. 29 szoba van osszesen. Most azt gondolnatok h akkor ez nem Egy nagy hotel. Vegulis ahogy vesszuk. 16 szoba van bent es 13 kint. De a kintiek inkabb apartmanok es lakosztalyok. Nemelyik nagyobb, mint egy atlag lakohaz. Hat az ara is ehhez van merve. A munka nehez, de a housekeeping mindenhol nehez. Viszont a csapat jo. Elvagyok. Viszont a nap vegere elfaradok. Es meg ott az iroda takaritas is meg az autoszalon. Az ovodat mar lemondtam, mert ennyi helyre nem tudtam egyszerre menni. Minden nap este 10-11 kor vegeztem es ereztem h ez mar sok. Viszont most is faradt vok mert busszal kell mennem dolgozni mert az auto vasarnap lerobbant. Munkaba tartottam amikor valtani akartam es ereztem h lassul. Erdekes modon nem kaptam akkora szivbajt. Nem mondom, h nem bosszantott de idegeskedtem es sirtam mar eleget az utobbi idoben. Hivtam a manageremet h ez tortent majd megyek ha tudok. Jott az egyik ismerosunk es bevitt dolgozni, az autot ott hagytuk es este Petivel hazavontattak. Jott a szerelo srac es talaltak valamit ami nem jo de mikor az hetfon orvosolva lett meg azutan sem mukodik. Tegnap taxival mentem dolgozni mert 7 re mentem es az elso busz indul 7 kor. Ma azzal megyek mert ma csak 8.30 kor kezdek. Sok minden tortent de visszamenoleg mar nem emlekszek. Voltunk kirandulni Poole ban. Elotte meg soha nem voltunk ott. Szep kis varos. Setaltunk, hajokaztunk, kellemesen telt a nap. Ezzel unnepeltuk a 4. Hazassagi evfordulonkat a mult csutortokon. Ugyan olyan szep ido volt, mint 4 eve az eskuvo napjan. Majd toltok fel kepet a geprol. Roviden ennyi, csak h adjak eletjelet magamrol!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése