Oldalak

udv

2011. december 25., vasárnap

Karacsony

Bekes Boldog Karacsonyi Unnepeket Kivanok Mindenkinek!
 Eljott a varva vart karacsony! Nagyon sok minden tortent es lenne boven mirol irni de most nem akarom ezzel tolteni az idot, de az unnepek utan amikor itthon leszek 4 napot akkor majd bepotolom a lemaradast. Tegnap Peti meg dolgozott, en meg itthon. Amiota visszajottunk szabadsagrol minden nap dolgoztam 12 napot egyben mert hetvegen is volt munka igy a takaritasra nem volt idom. Penteken este alltam neki es meg tegnap is csinaltam. Reggel elvittem Petit dolgozni majd gyorsan elmentem meg a boltba friss kenyerert, meg ami lemaradt. Vagy ami mar elotte nem volt, mert kifosztottak az uzleteket. Hihetetlen mennyisegben vasaroltak az emberek. Nem lehetett kapni narancs juice t, szalvetat, dolce gusto kavet, italokat stb. El kellett meg mennem muanyag dobozt venni mert a szobaban a papirdobozbal at akartam pakolni. Gyors ezt is beszereztem amikor eszembe jutott hogy a gesztenyes bejglibe elfelejtettem a mazsolat. Vissza a boltba ahol fel kg os zacskoban volt csak mazsola. Annyi meg nem kellett mert nem szeretjuk. Igy vettem fel kilos vegyes aszalt gyumolcsot, az majd jo lesz gyumolcskenyerbe. Irany haza. Felraktam a levest foni, majd begyurtam a zserbo tesztajat, majd  a bejgliet. Kozben bepakoltam a dobozokba, ajandekot csomagoltam, levestesztat foztem, majd helyet kerestem a mikronak mert a huto tetejere ment a fa, majd kozben mostam is, majd porszivozas, sutit elkesziteni, berakni sulni, ndulni Petiert de elotte a szaritoba elvinni  aruhakat, hogy mire ot felveszem megszaradjanak, majd felvegyuk oket. Mikor hazaertunk meg beraktam a bejglit sulni, ami kicsit nyomi lett, de az ize jo. Megfurodtunk es leultunk enni. Nagyon finom lett a leves. Toltott kaposztat nem is ettunk csak kesobb. Majd felhivtuk a csaladot es jott a jezuska. Kaptam ket Lonsdale pulcsit, az egyik olyan ami honapokkal ezelott eltunt a melohelyemrol es nagyon szerettem. A masik meg amit kineztem. Kaptam csokit, tusfurdot, testapolot. Petinek en vettem egy dolce gusto kavefozot amit ma reggel kiprobaltunk es nagyon finom kavet foz. A cappuccino isteni volt. Kapott meg egy gordon ramsey szakacskonyvet, tusfurdot, sprayt, parfumot, boxer alsot, es ket 6 db os dvdt az egyik a real csi, a masik meg misztikus tortenetek a loch ness i szornyrol, drakularol stb. Majd toltok fel kepeket is csak meg nem volt ra idom. Es igerem jovok majd az elmaradassal is.
Megegyszer mindenkinek Szepseges Szep Karacsonyt!

1 megjegyzés: