Oldalak

udv

2011. október 23., vasárnap

Magyar ismerosok

Par hete amikor Robika itt volt es elmentunk a bolhapiacra, rank koszont egy magyar par. Valtottunk nehany mondatot majd mindenki ment tovabb a maga utjan, persze miutan telefonszamot csereltunk. Multheten hivtam oket, hogy osszefuthatnank, de nekik mar volt programjuk, ezert tegnap potoltuk be. Eljottek hozzank. Sutottem turos baconos pogacsat, az en nagy suto todomanyommal. Nem lett rossz az ize, csak kicsit nyomik lettek. Es radasul teljes kiorlesu lisztbol csinaltam, igy mi is tudtunk es tudunk enni belole. Fenykepet nem volt idom kesziteni rola. Beszelgettunk, ismerkedtunk. Aranyosak, jo fejek. Remelem nem problema hogy megemlietem nev szerint oket. Ildi napkozis tanarno, vagyis ez a legegyszerubb forditas arra amit o csinal, Zoli pedig kamionsofor itt orszagon belul. Megbeszeltuk, hogy legkozelebb is talalkozunk es elmehetunk bowlingozni is, vagy barhova mashova. Nem maradtak sokaig, pedig meg raertek volna.

Ma hivtam tesomekat mert  a kissebbik fia tegnap benevezett egy legoversenyre es erdeklodtem az eredmeny felol. Elso lett  akis baratjaval! Egy tornyot epitettek aminek az x emeleten volt egy terasz pizzazoval es meg vilagitas is volt a toronyban. Gratulalok Dominik es Levente nagyon ugyesek voltatok!

Ma is dolgoztem, nem volt kotelezo de en vallaltam be a penz miatt. 5 het mulva megyunk haza es most jol jon a plusz. Persze mindig. Na de hogy milyen egy orult nap volt. 3 lakast kellett ma takaritani. Az elsobol meg nem mentek ki pedig mar ido volt. Azt mondtak meg 5 perc es amikor meg 15 perc mulva is a lakasban voltak akkor nem tetszett nekik, hogy siettetve lettek. Fiatal tarsasag volt, hulye idiotak. Elnezest a  minositesert de buliztak es a padlo ragadt a kiontott italtol, az erkelyen szetdobalva  a cigicsikkek, lehet gondolni amikor a 2 lakasbol 12 fiatal ment ki. A masodik lakas szinten koszos volt ahhoz kepest hogy egy ejszakat toltottek benne es a konyhaban annyi mindent hasznaltak, hogy hihetetlen. Es itt nem volt vilagitas a szobakban es a furdokben ezert kellett hivnom a fonokot aki kuldott egy szerelot. Amig ideert addig takaritottuk a harmadik lakast, de azzal meg nem vegeztunk es vissza kellett menni a masodikba mert ido volt es az uj lako hamarosan erkezett. Ugyhogy a nap folyaman jo sok idot vesztettunk, de igy lett jo par orank.
Most meg nem mukodik a gepunk, valami virus van rajta, es sokszori probalkozasra sikerult csak belepni. Ugyhogy el is mentem amig el nem szall a gep es vele egyutt amit irtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése